Beschikbaarheid



3-14 d
+14 d
Laag
€ 175/dag
on demand
Midden
€ 225/dag
on demand
Hoog
€ 275/dag
on demand

Available from 2022

MDWDVZZ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Mei 2024
MDWDVZZ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Not available


Belangrijke informatie


Inbegrepen

  • Badlinnen / Bedlinnen & opgemaakte bedden
  • Electriciteit  / Water / Highspeed Wifi
  • Afvaldienst
  • Verblijfstaks
  • Meet & Greet met John Walker Property Mgt (bij aankomst vóór 19u)

Bijkomende kosten

  • Waarborg: 500eur / verblijf
  • Eindschoonmaak & inventaris check-up: 150eur  
  • Meet & Greet met John Walker Property Service bij aankomst na 19u: 100eur

Opties

  • Tussentijdse schoonmaak + wisselen bed- & badlinnen: 75eur / prestatie
  • Baby reisbed (incl. installatie, matras & linnen): 30eur / week

Betalingsschema

  • 30% van de huur, bij reservatie
  • 70% van de huur, plus bijkomende kosten en waarborg, ten laatste 4wk voor afreisdatum
  • Indien boeking binnen 4wk voor afreisdatum: 100% van het totaalbedrag, bij reservatie

Aanvraag indienen






FAQ


Aankomst & Vertrek

Hoe verloopt de check-up door de Property Manager op het einde van mijn verblijf?
Bij vertrek laat u de sleutels achter in het appartement, u trekt de deur toe, en nog diezelfde dag komt het Property Mgt team in alle rust de check-up uitvoeren.

Hoe worden de sleutels overhandigd bij aankomst?
Bij reservatie bezorgt u ons de nodige vluchtgegevens, die wij doorgeven aan de Property Manager.  Op basis van deze gegevens wordt de overhandiging ingepland.

Wat doe ik met de sleutels bij vertrek?
Deze mag u op het appartement achterlaten en u trekt de deur achter u dicht.

Wanneer dien ik de Property Mgr te verwittigen van mijn aankomst?
Op moment dat u op de luchthaven vertrekt, geeft u een seintje aan de Property Manager, en even later ontmoeten jullie elkaar voor een korte rondleiding & sleuteloverhandiging.  Heeft uw vlucht vertraging, gelieve dit dan zo spoedig mogelijk te verwittigen.

Dien ik mij aan te melden aan de Gate Building van Palo Alto?
Palo Alto is een private ‘gated community’, wat betekent dat u zich dient aan te melden aan de security bij de toegangs-slagboom.  Wij bezorgen voorafgaand uw naam aan de verantwoordelijken, zodat uw aanmelding snel kan verlopen.  U ontvangt ook enkele badges die u toegang geven tot onder meer de private Health & Wellness Club.


Tijdens uw verblijf

Hoe kan ik gebruik maken van de faciliteiten (wellness, gym,…) van Palo Alto?
De toegang tot de Health & Wellness Club is enkel voorbehouden voor eigenaars / huurders.  De badges die u bij aankomst heeft ontvangen verschaffen u toegang tot het gebouw van deze geweldige faciliteit.  Alle voorzieningen zijn in dit gebouw bevestigd: wellness, sauna, fitness, vergaderruimte,… .  Het gebouw bevindt zich +/- 200m op uw rechterzijde voorbij de toegangs-slagboom.

Is het gebruik van de Health & Wellness Club gratis?
Ja, u kan geheel kosteloos gebruik maken van de volledig ingerichte state-of-the-art Health & Wellness Club.

Hoe dienen mijn bezoekers zich aan te melden?
Wij raden aan om uw bezoek op voorhand even aan te melden bij de security, zij moeten immers ook de toegangscontrole passeren.  Het is niét de bedoeling dat u met meer dan 6 personen in het appartement verblijft, dit omwille van verzekeringskwesties & veiligheid.

Waar kunnen mijn bezoekers parkeren?
Palo Alto voorziet in een heel aantal vrij beschikbare parkeerplaatsen langsheen de wegen die door het domein lopen.
Is er een kinderbedje voorzien?
Een reisbed voor baby’s kan voorzien worden tegen een kleine vergoeding.  U dient dit bij reservatie aan te geven.  Het reisbed wordt voor u geïnstalleerd & voorzien van matras, matrasbeschermer  en beddengoed.
Hoe werken de huishoudtoestellen, de airco & smart tv?
Van elk toestel vindt u een beknopte handleiding (in het NL) in het appartement.


Wijzigen & annuleren

Wat zijn de annuleringskosten?
  Voor annulatie binnen 4weken voor afreisdatum verliest u de volledige reissom als annuleringsvergoeding.  Voor annulaties langer dan 4weken voor afreisdatum hoeft u geen annuleringsvergoeding te betalen.  
Kan ik de verblijfsperiode wijzigen?
  U kan de verblijfsperiode in principe per week verlengen, en dit op voorwaarde van beschikbaarheid én voorafgaandelijke bijbetaling van de extra huurprijs.  Verplaatsen van uw verblijf kan eveneens op voorwaarde van beschikbaarheid en middels verrekening van de huurprijs geldend voor de nieuwe huurperiode.  Afwijkende wijzigingen of verschuivingen worden per geval bekeken.  


Betalingen

Dien ik verplicht een voorschot te betalen?
  Een voorschot van 30% wordt gevraagd als bevestiging van uw reservatie indien u reserveert meer dan 4weken voor afreisdatum.  Reserveert u binnen de 4weken voor afreisdatum dan vragen wij de betaling van de volledige reissom.  Het betalen van een voorschot, of desgevallend de volledige reissom, is verplicht.
Wat gebeurt er indien ik niet op tijd betaal?
Zolang u uw voorschot niet betaalt, is er ook geen enkele verbintenis tussen ons.  U ontvangt pas een huurcontract ná betaling van dit voorschot. Heeft u wel een voorschot betaald, maar betaalt u het saldo niet tijdig, dan ontvangt u van ons een herinnering tot betaling.  Indien u geen gevolg geeft aan deze herinnering, dan annuleren wij uw verblijf.  De terugbetaling van het reeds betaalde voorschot volgt de regels van de annulatievergoeding.
Waarom dien ik een waarborg te betalen?
De waarborg dient om de eventuele aangebrachte schade te vergoeden.  De Property Manager maakt een check-up na uw verblijf en brengt ons op de hoogte van het resultaat, wat wij op onze beurt met u communiceren.
Hoe wordt de waarborg verrekend?
De inventarislijst die u kan vinden op het appartement vermeldt ook de kostprijs voor de vervangingen van goederen die mogelijks beschadigd zijn geraakt.  Dit bedrag wordt verrekend met uw waarborg: is de schadevergoeding lager wordt het saldo terugbetaald.  Is de schadevergoeding hoger, wordt u een nieuwe betalingsuitnodiging voor het bijkomende bedrag gestuurd. Indien schade wordt toegebracht aan vast inrichtingen (keuken, muren, deuren,…), dan wordt voor de herstelling een offerte opgevraagd, en zal deze integraal worden doorgerekend.
Wanneer krijg ik mijn waarborg terug na mijn verblijf?
De waarborg wordt u terugbetaald binnen 2 weken na uw vertrek.  Deze zal worden terugbetaald op het rekeningnummer waarmee de huurprijs door u werd betaald.
Ik heb per ongeluk teveel betaald, hoe krijg ik dit bedrag terug?
Indien wij merken dat de ontvangen huurprijs meer is dan de contractueel afgesproken huurprijs, zullen wij u het teveel betaalde bedrag onmiddellijk terugbetalen.